donderdag 8 november 2012

Thema: Zintuigen

Wat stond er afgelopen week op het programma:
 
Zintuigen?.... Wat is dat voor een woord juf Melissa??? ....
 
Kijk maar mee...
 
 

 Met onze NEUS kunnen we RUIKEN!
 
 
 

 Met onze OREN kunnen we HOREN!
 
 
 
 
 
Met onze MOND kunnen we PROEVEN!
 
 
 
 
 
Met onze OGEN kunnen we KIJKEN!
 
 
 
 
Met onze HANDEN kunnen we VOELEN!
 
 
Daarnaast leerden we ook een versje...
 
Vooral het laatste zinnetje vonden we heel fijn!
 
Dit ben ik en dat ben jij
 
 



Ik kijk naar jou en jij naar mij

 



Ik zie je ogen met puntjes erin
 
 

Ik zie je wangen en daaronder je kin
 
 



Daar opzij zie ik allebei je oren

 
Maar je neus zit recht van voren


Nu even voelen, je haar is zacht
 


Dat is je mond, waar je mee lacht

 
Ik zie je tanden mooi op een rij


Steek nu je tong eens uit naar mij!
 
 
Daarnaast speelde de juf ook een memoryspel met ons... 
 De juf slaagde er zelf in om 2 keer te winnen :-)
 
De juf bracht ook woordkaartjes mee, prentenboeken,...
 
Morgen zullen we nog verschillende spelletjes spelen waarbij we onze zintuigen nodig zullen hebben!
 
Groetjes Juf Melissa




 

2 opmerkingen:

  1. Zalige foto's ;-) en leuke thema deze week... Nog veel plezier met de spelletjes ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuke foto's, leuk voor de kindjes dit thema

    BeantwoordenVerwijderen